« Je n’aime pas beaucoup qu’on partage mon opinion, j’ai l’impression de n’avoir plus qu’une demi opinion. » Philippe Geluck
« Je n’aime pas beaucoup qu’on partage mon opinion, j’ai l’impression de n’avoir plus qu’une demi opinion. » Philippe Geluck
Pensioneret. Bor på Langeland. Forsøger at undgå amerikansk software med Fairphone 7 /e /os og må derfor søge nye venner......
Pensioneret. Bor på Langeland. Forsøger at undgå amerikansk software med Fairphone 7 /e /os og må derfor søge nye venner......
Linux and Open-Source Advocate.
Admin på friendica.dk.Jeg tænker det er tid til at skabe fremtidens sociale netværk hvor vi selv bestemmer og deler demokratiske idealer.Til daglig professor på DPU, Aarhus Universitet. Og gårdejer på Horneland ved Faaborg.
Admin på friendica.dk.Jeg tænker det er tid til at skabe fremtidens sociale netværk hvor vi selv bestemmer og deler demokratiske idealer.Til daglig professor på DPU, Aarhus Universitet. Og gårdejer på Horneland ved Faaborg.